Pričekajte..

Pitanja i odgovori

Način poslovanja

Vlasnik internet stranice www.planthouse.hr je isključivo internet trgovina objavljena na internet stranici www.planthouse.hr i nema mogućnosti kupovine na našoj adresi.
Adresa sjedišta je zakonski propisana te se odnosi na adresu Nositelja OPG.

Proizvode dostavljamo putem dostavne službe direktno iz proizvodnje na adresu kupca i nije moguće osobno preuzimanje.

Zašto samo putem interneta?

Svijet se razvija, ograničavanje samo na svoju lokaciju, koja je u Slavonskom selu, zastario je način prezentacije i prodaje svojih proizvoda. Internetom su naši proizvodi dostupni u cijeloj EU i smatramo da je takav način prodaje, promocije i prezentacije odavno sadašnjost.

Mail komunikacija

Zbog obveza u proizvodnji sadnica, pripreme i slanja paketa molimo Vas da upite putem e-maila koristite isključivo na način da u subjekt e-maila upišete broj svoje narudžbe.

Sve informacije vezane uz minimalnu narudžbu, dostupnost naših proizvoda kao i savjeti o njezi, položaju i zahtjevima pojedinih kultivara nalaze se na našoj internet stranici i u sekciji “Uvjeti”.

Ne radimo projekte krajobraznog uređenja , ne isporučujemo svoje proizvode drugačije nego je naznačeno u našim uvjetima i ne isporučujemo pakete koji su manji od minimalne narudžbe.

Izgled sadnica jesen - zima - rano proljeće

Mnogi od nas koji se bavimo uzgojem trajnica i njegujemo svoje vrtove znamo kako sadnice izgledaju krajem vegetacije u rujnu i listopadu, no
neki kupci jednostavno ne mogu pojmiti, kako smo s godinama shvatili da sadnice gube list, da postoje gomoljaste sadnice, npr. Božuri i
Hemerocallisi, Irisi koji se povlače …. Trajnice koje su “golih grana”.
Lisna masa postaje sve slabija, list počinje poprimati boje jeseni i iz veselo zelene počinju poprimati smeđe i crvene tonove, Božuri više
nemaju zelene grmove nego se grane režu do zemlje…

Svi kojima je bitno da sadnica u doba kada je to ne prirodno očekuju hrpu zelenila neka svoje narudžbe odrađuju od travnja kada priroda opet
otvori svoje oči i pokaže svu svoju raskoš.

Naše sadnice se zimi ne griju, ne pokrivaju, ne prskaju i ne potičemo im ne prirodnu vegetaciju nikakvim dodatcima. One jednostavno žive slobodno u skladu sa godišnjim dobima.

Isporučujete li sadnice dostavom?

Sadnice isporučujemo putem GLS dostavne službe.

Rok isporuke je 1 radni dan nakon prikupa pošiljke iz naše vrtlarije.

SMS obavijest: Kupac će sms porukom biti obaviješten o terminu slanja i dostave pošiljke na adresu.

Kako mogu biti siguran/na hoće li sadnice biti dostavljene neoštećene?

Brinemo o sadnicama koje dostavljamo na Vašu adresu. Sadnice šaljemo u posudama, u kutiji , zaštićene slamom .

 

Hoće li sadnice u ljetnim temperaturama preživjeti transport?

Sadnice u sezoni (proljeće,ljeto,jesen) ne šaljemo golog korijena, sve sadnice šaljemo u posudama u kojima su rasle. Sadnice se prije pakiranja za transport dodatno zalijevaju i nema straha od transporta koji najčešće traje 24 sata od spakirane pošiljke

Kolika je minimalna narudžba?

Minimalna narudžba koju isporučujemo je 50,00 kn. za pismovnu pošiljku sjemena.

Minimalna narudžba koju isporučujemo je 100,00 kn. za paket (Sadnice, sjeme, lukovičasto bilje).

Kolika je poštarina i pakirate li sve u istu pošiljku?

Cijelu pošiljku, neovisno o količini pakiramo u istu pošiljku.

Cijene dostave / Plaćanje pouzećem pošiljke:

  • Pismovna pošiljka, neovisno o količini iznosi  23,00 kn.(dostava poslovnom HPexpress pošiljkom).
  • Paket, neovisno o količini iznosi 45,00 kn. (dostava GLS, sa rokom uručenja 1 radni dan)

Cijene dostave / Plaćanje po predračunu na žiro račun:

  • Pismovna pošiljka, neovisno o količini iznosi  23,00 kn (dostava poslovnom HPexpress pošiljkom).
  • Paket, neovisno o količini iznosi 45,00 kn. (dostava GLS ,sa rokom uručenja 1 radni dan).

Zašto sadnice prodajete isključivo putem internet trgovine?

Mi smo registrirana proizvodnja i odlučili smo svoje proizvode ponuditi na području cijele Republike Hrvatske, ne biti vezani uz mjesto proizvodnje i vezani isključivo za kupce koji se nalaze na našem području.

Svoje vrijeme posvećujemo uzgoju, održavanju i njezi biljaka, umjesto sjedenja na blagajni čekajući kupca. Vodimo se modernim tehnologijama i prodaji koja ne iziskuje rad vezan uz direktnu prodaju, a na našu odluku utjecala je uvelike i geografska smještenost, naše proizvode nudimo isključivo putem internet trgovine.

Savjeti i kupnja bilja u ljekovite svrhe?

Sadnice koje imamo u ponudi uzgajamo isključivo kao ukrasno bilje, ne prodajemo sadnice u ljekovite svrhe, za konzumaciju, niti smo stručni davati preporuke i recepte.

Nakon izvršene narudžbe u kojem roku mogu očekivati pošiljku?

Uobičajeno pošiljke pripremamo početkom tjedna te ih prikuplja GLS dostavna služba. Na dan prikupa pošiljke primiti ćete sms obavijest kako je paket za Vas pripremljen i primiti broj pošiljke za praćenje. Nakon što je paket otpremljen iz naše vrtlarije, pošiljka je na Vašoj adresi za 1 radni dan.

Je li sjeme koje imate u ponudi modificirano ili tretirano?

Svo povrće koje uzgajamo, kao i ukrasno bilje, ne tretiramo kemijskim preparatima u niti jednoj fazi, sjeme skladištimo na prirodan način te ga nismo u mogućnosti niti na jedan način modificirati. Sjeme se uzgaja u malim količinama dostatno za jednu sezonu.

Gdje je Vaša proizvodnja i sjedište?

Naše sjedište i proizvodnja nalaze se u mjestu Korog, u Vukovarsko Srijemskoj Županiji.

Zašto za neke pošiljke tražite uplatu po predračunu, a ne pri preuzimanju?

Uobičajeno nakon narudžbe, svoje proizvode šaljemo na način da ih kupac plaća pri preuzimanju, no, za pojedine pošiljke potrebna je zahtjevna priprema koja iziskuje dodatno vrijeme i resurse, pa je uz rizik nepreuzimanja pošiljke od strane kupca koja izaziva troškove slanja, povrata paketa i rezultat uništenih proizvoda i utrošeno vrijeme na pripremu, pa zahtjevamo uplatu po predračunu dijela ili cijele pošiljke na naš žiro račun kako bi izbjegli gore navedeno.

Zašto pri narudžbi moram ostaviti svoje osobne podatke i kontakt broj, te koristite li moje podatke u neke druge svrhe?

Podatke koje tražimo pri narudžbi koristimo isključivo u svrhu dostave naručene pošiljke, a Vaš kontakt broj za dostavljača ili obavijest o terminu dostave.

Za neregistrirane korisnike osobni podatci se koriste samo u svrhu slanja pošiljke i komunikaciju do zaprimanja pošiljke te podatke ne pohranjujemo.

Zašto da se registriram na Vašoj internet stranici?

Opcija registrirani korisnik zamišljena je za redovne kupce naših proizvoda kako bi im dodatno olakšali kupnju.

Registrirani korisnici na kupnju imaju dodatne pogodnost, te ukoliko to izričito žele mogu na svoju e-mail adresu primati novosti o proizvodima i popustima

0
Košarica